Pozycjonowanie, cennik

Pozycjonowanie, jakie to koszty
Dlaczego pozycjonowanie witryn internetowych powinno być na szczycie hierarchii pośród działań marketingowych każdej firmy? Ponieważ jest to najmniej nachalny sposób na dotarcie do użytkowników z ofertą. Potencjalny klient trafia na naszą stronę, gdy wyszukuje konkretnych informacji. Nie odczytuje tego jako działań marketingowych, nie ma również odczucia, że są w jakiś sposób nachalne, jak choć wyskakujące banery.



W jaki sposób prowadzić pozycjonowanie stron?

Możemy pewne działania stworzyć własną pracą, jak: prowadzenie bloga eksperckiego, udzielanie wywiadów na inne strony w zamian za link prowadzący do firmowej witryny. Jednakże należy rozpocząć od starannego budowy treści, w których będą przewijać się słowa kluczowe, czyli frazy wyszukiwane przez użytkowników internetu w Google. Im dokładniej określimy frazy, najlepiej dwie lub 3-członowe, tym mamy mniejszą konkurencję. Zainteresowanie konkretnymi frazami możemy sprawdzić w planerze Google Adwords.

Dlaczego warto prowadzić pozycjonowanie lokalne?

Nawet w sytuacji działalności prowadzonych na całym świecie, dzięki dostępowi do internetu i usługach online, warto prowadzić pozycjonowanie lokalne, ponieważ klienci w bardzo wielu sytuacjach poszukują usług, wpisując nazwę konkretnego miasta. Jeżeli na przykład siedziba naszego biznesu znajduje się w Łodzi i tam jest zarejestrowana, warto wpisywać frazy, tj.: pozycjonowanie stron Łódź.

O Czym jeszcze pamiętać?

Na pozycjonowanie pozycjonowanie stron www mają wpływ także niewątpliwe aspekty samej witryny: to jak bardzo szybko się ładuje, czy nie kopiujemy na niej treści dostępnych w internecie (Google obniża pozycję za tzw. duplicat content). Powinno się też zadbać o cachowanie, w tym celu można zainstalować specjalną wtyczkę. Istotne jest również, by nasza strona www była czytelna na urządzeniach mobilnych, a nie jedynie deskopowych.
 

Więcej: tworzenie stron łódź.